The Day Before...

18 oktober 2018 - Doetinchem, Nederland

Koffers inpakken en de laatste inkopen doen, de dag voor vertrek is begonnen. Sinds oktober 2017 zijn wij bezig met Project Gambia. Een project om zoveel mogelijk geld op te halen om uiteindelijk in de herfstvakantie 2018 mee te kunnen nemen naar Latriya, Gambia. Gedurende het afgelopen jaar hebben we talloze acties ondernomen; van sponsorlopen organiseren tot oliebollen verkopen, noem het maar op. En dan is het eindelijk zo ver. Morgen vertrekken we rond 12:00 richting Schiphol, waar onze eneverende reis zal beginnen. Elke dag zetten we nieuwe reisverhalen op ons blog. De link staat elke dag op Facebook, zodat jullie ons de hele reis kunnen blijven volgen!

1. Caroliene:
    18 oktober 2018
    Hele goede reis allemaal. Top wat jullie doen en een prachtige ervaring. Wij gaan jullie verhalen volgen.
  2. Ineke Lammerts:
    18 oktober 2018
    lieve schatten, jullie zullen hard moeten werken maar geniet er ook van en kom weer gezond thuis!!!!!!
  3. Naela:
    Enorm trots!
  4. Ingrid brus:
    18 oktober 2018
    Na 13 maanden organiseren, samenwerken, tegenslagen incasseren maar vooral successen vieren is het dan eindelijk zover!
    Zet iets moois neer daar met zijn allen!💪🏻
    Met dank aan het Rietveld Lyceum die dit mogelijk maakt en natuurlijk de geweldige “Stichting Handen Ineen voor Gambia” uit Tolkamer .
  5. Ad en Dorie van Aalst:
    19 oktober 2018
    Alle respect voor de deelnemers.
  6. Fam Hermans:
    Respect hoor!
    Wij volgen jullie vanaf hier, en wensen jullie héél veel plezier!
  7. Fam Hermans:
    19 oktober 2018
    Heel veel respect voor jullie allen!
    Wij volgen jullie vanaf hier, en wensen jullie héél veel plezier!
    Wat zullen jullie een Super ervaring op doen!
  8. Renske en Paul:
    19 oktober 2018
    Wat geweldig, eindelijk is het zo ver. We zijn benieuwd naar jullie reisverslagen. Succes!